3D geprinte marketing workshop op Printing the City congres

Nanning de Jong van 3Dwergen geeft een workshop ‘3D-printen als tool voor marketingacties’  op maandag 18 november in Rotterdam tijdens het Printing the City congres.

Printing the City congres logo

Zijn standaard massa geproduceerde marketing materialen niet meer genoeg voor u? Bent u ook benieuwd naar de toekomst van marketing & sales materialen?

3D printen kan nu gebruikt worden om innovatieve marketingacties te creëren in Business-to-Business en consumenten markten. Nanning de Jong van laat verschillende voorbeelden zien en vertelt over de sterktes en zwaktes van 3D printers als marketing tool. Welke brands kunnen er hun voordeel mee doen? Hoe kan de 3D print hype benut worden en gratis publiciteit worden gegenereerd? Wat is de synergie met papieren, web, apps en video gebaseerde marketing tools?

Printing the City congres

De komst van de derde Industriële Revolutie biedt veel innovatieve kansen aan (lokale- en regionale-) overheden, het bedrijfsleven, onderzoeksinstituten en de onderwijssector. In het 140 pagina’s dikke magazine Rotterdam Rijnmond Ontwikkelt, maakten we al een ronde langs de velden.
Tijdens dit congres willen we kennis overdragen en gaan we vervolgens dieper in op de vele kansen en innovaties en bieden we een netwerk met alle relevante partijen. Op 18 november richten we ons op de gevolgen voor de food- medische sector en de stedelijke economie en op 19 november ligt de focus op het bedrijfsleven, haven en industrie en IP recht. Op beide dagen zijn er lezingen, facts en figure presentaties, workshops, exposities en live demonstraties en worden concrete tools geboden om binnen de eigen organisatie aan de slag te gaan. Gedurende het gehele congres worden bedrijfsleven, overheid, onderzoeksinstituten en onderwijs aan elkaar gekoppeld.

Met de aanmeldingscode PTC-FBTW-20 mag 3Dwergen u 20% korting aanbieden op een passepartout voor Printing the City.